Kross Esker 6.0 czarny szary połysk
Opis
Produkt posiada defekt wizualny w postaci odprysku widoczny na ostatnim zdjęciu.
Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 6.0 w 2022 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego już kultowego modelu gravela. To nowy, bardziej wytrzymały lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.
Jeszcze do niedawna nie istniał osprzęt rowerowy dostosowany do potrzeb rowerów szutrowych. Jednak Shimano GRX odmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił na uwolnienie się spod jarzma szosowych klamkomanetek oraz przerzutek tylnych siłą odebranych rowerom MTB. Teraz, tak jak w przypadku gravela, możesz korzystać jednocześnie z dobrodziejstw obydwu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w kompletną grupę Shimano GRX działającą w systemie 2x11. Także tarczowe hamulce hydrauliczne to małe dzieło sztuki wywodzące się z Kraju Kwitnącej Wiśni. W przeciwieństwie jednak do Sakury, japońskiej wiśni, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko w kilku miesiącach i po kilku chwilach jego żywot nie przemija. Wsiadając na niego będziesz chciał, by ta chwila trwała w nieskończoność. Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowaliśmy nasze koła. Wyposażyliśmy je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów.
Rama Kross Esker 6.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, a co najważniejsze, niską wagą. Zarówno tylny trójkąt jak i karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Specyfikacja techniczna:
Rama z widelcem
Rama: Aluminium Superlite
Widelec: Carbon
Napęd
Przerzutka przód: Shimano GRX RX810
Przerzutka tył: Shimano GRX RX810
Manetki: Shimano GRX RX600
Korba: Shimano GRX RX600
Koronki: 46T-30T/172,5MM
Kaseta: Shimano 105 HG700 11-34T
Suport: Shimano BSA BB-RS500
Łańcuch: Shimano HG601
Koła
Piasta przód: Shimano RS470 12X100
Piasta tył: Shimano Tiagra RS470 12X142
Obręcz: DT Swiss R500
Opony WTB Riddler 700X37 Comp Tan
Komponenty
Hamulec przód: Shimano GRX RX400
Hamulec tył: Shimano GRX RX400
Dźwignie hamulca: Shimano GRX RX600
Tarcze hamulcowe: Shimano RT30 (160 mm)
Kierownica: aluminium, 420 mm, 31.8
Wspornik kierownicy: 90 mm, 31.8
Siodełko: WTB Volt Sport
Sztyca: aluminium, 27,2x350
Stery: FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5"
Chwyty: Fizik Terra Microtex
Zastosowane technologie:
- T-Head Tube
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.
- Inner Cable Routing
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.
- Thru Axle 12x142
Piasta w standardzie 142 × 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.
- Disc Brakes
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
- RHS System
W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.
- Aluminium Superlite
Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony.
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.