Koło szosowe przód Bontrager Aeolus RSL 37 TLR pod hamulce tarczowe
Opis
Najlepsze koło szosowe
Szybsze. Lżejsze. Stabilniejsze. Ultralekkie koło Aeolus RSL 37 to najwyższej klasy koło szosowe z włókna węglowego na podjazdy, kryteria i szosowe klasyki. Włókno węglowe OCLV dla poziomu RSL jest lżejsze i mocniejsze, co pozwala stworzyć szybsze, bardziej stabilne profile obręczy 37 mm, które są lżejsze od płytszych kół i szybsze od głębszych. Niezwykle lekkie piasty z elementami wewnętrznymi DT Swiss 240s i bębenkiem piasty Ratchet EXP 36, aby wszystko gładko się kręciło.
Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz dodatkową ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz koła w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. To takie proste.
Szczegóły produktu
- Koła RSL z włókna węglowego OCLV są lżejsze i mocniejsze, co pozwala stworzyć szybsze, bardziej stabilne profile obręczy
- Zoptymalizowana dla kół RSL głębokość 37 mm zapewnia wiodącą prędkość, stabilność i wagę
- Obręcze gotowe do zastosowania bezdętkowego (TLR) z opaską do obręczy TLR Bontrager oraz taśmami TLR
- Obręcz z włókna węglowego OCLV o głębokości 37 mm (szerokość zewnętrzna 28 mm), szprychy DT Aerolite 24/24 i nyple DT ProLock
- Gładko toczący się i wyjątkowo lekki mechanizm DT Swiss 240s z systemem Ratchet EXP z 36 punktami zazębienia
- Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie
- Piasty pod tarcze Centerlock z osią przelotową 12 mm z przodu i z tyłu, dostępne zaślepki dla osi z zaciskiem QR
- W zestawie taśma do obręczy TLR, wentyl TLR i tradycyjna opaska do obręczy
Włókno węglowe gotowe na wyścigi
Włókno węglowe OCLV poziomu RSL to najlżejsze i najwytrzymalsze dostępne tworzywo, które pozwala nam tworzyć najszybsze kształty obręczy jakie tylko jesteśmy w stanie.
Lekkość. Prędkość.
Najlżejsze aerodynamiczne koło szosowe z włókna węglowego, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy. Przy wadze 1325 g koła Aeolus RSL 37 są 55 g lżejsze niż ich poprzednik. Dodatkową są też 30% głębsze i ponad 15% szybsze.
Całkowicie nowa konstrukcja 37 mm
Szybkie, lekkie, stabilne — zupełnie nowy kształt obręczy zapewnia idealną kombinację tych trzech cech bez zwiększania masy koła i pogarszania jego stabilności.
DT z piastami Ratchet EXP
Zupełnie nowe, lżejsze bębenki piasty Ratchet EXP są zbudowane ze sprawdzonych elementów wewnętrznych DT Swiss 240s, które zapewniają stałe zazębienie i płynne, szybkie toczenie.
Tubeless Ready
Łatwe skonfigurowanie bezdętkowego zestawu kół za pomocą taśm do obręczy Bontrager TLR lub systemu taśm do obręczy, aby uzyskać jak najlżejszy zestaw.
Program ochrony kół Carbon Care
Każdy zestaw kół z włókna węglowego Bontrager objęty jest Programem ochrony kół Carbon Care. W mało prawdopodobnym przypadku, że uszkodzisz koła w włókna węglowego Bontrager w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu, naprawimy lub wymienimy je za darmo.
Rozmiar | Front, Not applicable | Rear, Shimano/SRAM Road 9/10/11-speed |
---|---|---|
Przód/tył/para | Przód | Tył |
Średnica | 700C | 700C |
Typ | Tubeless Ready (TLR)/clincher | Tubeless Ready (TLR)/clincher |
Kompatybilność kasety | Nie dotyczy | Shimano/SRAM szosowe 9/10/11-rzędowe |
Szerokość piasty | 100 mm | 135/142 mm |
Otwory | 24 | 24 |
Cieniowanie | 14/17/14 | 14/17/14 |
Przekrój poprzeczny | Eliptyczny | Eliptyczny |
Typ mocowania tarczy | Tarcza Centerlock | Tarcza Centerlock |
Załącznik | Oś przelotowa | Oś przelotowa |
Rodzaj blokowania nypli | Ze stopu, samoblokujące | Ze stopu, samoblokujące |
Wentyl | Presta | Presta |
Materiał – Obręcz | Karbonowe | Karbonowe |
Masa | 600g | 725g |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.