Trek Domane AL 4 Gen 4 Era White
Wystaw opinię o produkcie
Domane AL 4 to szybki i wszechstronny rower szosowy, idealny dla każdego, kto zaczyna szosową przygodę. Rama z Alpha Aluminium, prześwit na większe opony, 10-biegowy napęd Shimano Tiagra, mocowania na rurze górnej i geometria zapewniająca wygodę przez cały dzień sprawiają, że Domane AL 4 jest doskonały do codziennej jazdy, grupowych przejażdżek, szybkich dojazdów, a nawet wypraw poza utwardzone trasy na większość szutrów.
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Zapytaj o produkt
Administratorem danych osobowych jest Dream-Bike Michał Gołębiewski. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Kod produktu: 5301516
Opis
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Chcesz rozpocząć przygodę z rowerami szosowymi i pragniesz maszyny, która jednocześnie będzie wygodna, elegancka i, co najważniejsze, przystępna cenowo. Chcesz jeździć przede wszystkim po drogach, ale rower ma poradzić sobie również z gorszym asfaltem i luźnymi szutrami. Dni spędzone na letnim kręceniu brzmią cudnie, więc potrzebujesz odpowiedniego komfortu, aby jeździć tyle ile chcesz.
Użyte technologie
Rama z Alpha Aluminium Serii 100 z ulepszonymi kształtami rur dla profesjonalnego wyglądu i lepszej jazdy, 10-rzędowy napęd Shimano Tiagra, mocne hamulce tarczowe niezawodne w każdych warunkach, bardzo wytrzymałe koła, wbudowane mocowania w ramie do przewożenia dodatkowego ekwipunku, 32 mm opony szosowe do zastosowania bezdętkowego dla dodatkowej wygody oraz kierownica z flarą dla lepszej kontroli i stabilności.
Ostatnie słowo
Domane AL 4 to prawdziwy rower szosowy i idealna propozycja na rozpoczęcie szosowej przygody. Wygodny na cały dzień jazdy, wystarczająco szybki, aby utrzymać się w grupie i niezwykle uniwersalny podczas wypadów w teren.
Dlaczego je pokochasz?
- Bardzo wszechstronna i elegancka maszyna, idealna jako pierwszy wyczynowy rower szosowy
- Dzięki prześwitowi na większe opony pojedziesz wygodnie po wszystkim od równej szosy po większość szutrowych dróg
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów i zintegrowany kokpit zapewniają doskonały, estetyczny wygląd
- Mocowania na bagażnik, błotniki oraz na rurze górnej ułatwiają przewożenie całego potrzebnego ekwipunku
- Mocne hamulce tarczowe zapewniają błyskawiczne hamowanie w każdych warunkach
Lekka konstrukcja
Nowy widelec z włókna węglowego i odświeżona konstrukcja ramy ograniczają masę o prawie ćwierć kilograma w porównaniu z poprzednią generacją Domane AL Disc.

Na każdą drogę
Dzięki prześwitowi na większe opony pojedziesz wygodnie po wszystkim od równej szosy po większość szutrowych dróg.

Komfort na długich trasach
Bardziej wyprostowana pozycja jazdy zapewnia komfort, pewność i sprawność podczas długich dni na siodełku.

Zapakuj się i schowaj wszystko
Mocowania na torbę na rurę górną, bagażnik, błotniki i bidony pozwalają przewieźć wszystko potrzebne na całodniowe przygody, szybkie dojazdy do pracy i we wszelkich innych sytuacjach.

Nowoczesna ergonomia, integracja najwyższej klasy
Nowoczesna kierownica z 4 cm rozszerzeniem między chwytem dolnym a chwytem na klamkomanetkach pozwala przyjąć wygodniejszą pozycję, a nowe ukryte prowadzenie linek i przewodów zapewnia integrację na najwyższym poziomie znanym raczej z droższych modeli.

Osiągi z najwyższej półki
Domane AL Disc czerpie z doświadczeń Treka w wyścigach szosowych, co znaczy, że z tej szosówki nie wyrośniesz, gdy trasy staną się dłuższe i szybsze.

| Rama | Alpha Aluminium Serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm |
|---|---|
| Widelec | Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
| Piasta przednia | Formula RX-512 ze stopu aluminium, pod tarcze na 6 śrub, oś przelotowa 100 x 12 mm |
|---|---|
| Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Piasta tylna | Formula RX-142, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Obręcz | Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta |
| Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
| Opona | Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm |
| Maks. rozmiar opon | 38 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami |
| Manetka | Shimano Tiagra R4720, 10-biegowa |
|---|---|
| Przerzutka przednia | Shimano Tiagra 4700, obejma 31,8 mm |
| Przerzutka tylna | Shimano Tiagra 4700, długi wózek, maks. zębatka 34T |
| *Korba | Rozmiar: 44 Shimano Tiagra 4700, 50/34, 165 mm długości |
| Rozmiar: 49, 52 Shimano Tiagra 4700, 50/34, 170 mm długości |
|
| Rozmiar: 54, 56 Shimano Tiagra 4700, 50/34, 172,5 mm długości |
|
| Rozmiar: 58, 61 Shimano Tiagra 4700, 50/34, 175 mm długości |
|
| Wkład suportu | Shimano RS501 BSA |
| Kaseta | Shimano 10-rzędowa, 11-32T |
| Łańcuch | Shimano Tiagra HG54, 10-rzędowy |
| Maks. wielkość zębatki | 1x: 50T, 2x: 50/34 |
| Siodełko | Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
|---|---|
| *Sztyca | Rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości |
| Rozmiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości |
|
| *Kierownica | Rozmiar: 44 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm |
| Rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 81 mm, głębokość 118 mm, szerokość 38 cm |
|
| Rozmiar: 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm |
|
| Rozmiar: 52 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm |
|
| Rozmiar: 52 Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 81 mm, głębokość 118 mm, szerokość 40 cm |
|
| Rozmiar: 54, 56 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm |
|
| Rozmiar: 54, 56 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm |
|
| Rozmiar: 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 44 cm, szerokość w chwycie dolnym 48 cm |
|
| Rozmiar: 58, 61 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 44 cm |
|
| Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
| *Wspornik kierownicy | Rozmiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
| Rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
|
| Rozmiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
|
| Rozmiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
|
| Rozmiar: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości |
|
| Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Tiagra |
| Tarcza hamulcowa | Shimano RT66, na 6 śrub, 160 mm |
| Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |
| Waga | 56 – 10,35 kg |
|---|---|
| Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta. Prezentowane akcesoria sprzedawane są oddzielnie.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Specyfikacja Techniczna
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Chcesz rozpocząć przygodę z rowerami szosowymi i pragniesz maszyny, która jednocześnie będzie wygodna, elegancka i, co najważniejsze, przystępna cenowo. Chcesz jeździć przede wszystkim po drogach, ale rower ma poradzić sobie również z gorszym asfaltem i luźnymi szutrami. Dni spędzone na letnim kręceniu brzmią cudnie, więc potrzebujesz odpowiedniego komfortu, aby jeździć tyle ile chcesz.
Użyte technologie
Rama z Alpha Aluminium Serii 100 z ulepszonymi kształtami rur dla profesjonalnego wyglądu i lepszej jazdy, 10-rzędowy napęd Shimano Tiagra, mocne hamulce tarczowe niezawodne w każdych warunkach, bardzo wytrzymałe koła, wbudowane mocowania w ramie do przewożenia dodatkowego ekwipunku, 32 mm opony szosowe do zastosowania bezdętkowego dla dodatkowej wygody oraz kierownica z flarą dla lepszej kontroli i stabilności.
Ostatnie słowo
Domane AL 4 to prawdziwy rower szosowy i idealna propozycja na rozpoczęcie szosowej przygody. Wygodny na cały dzień jazdy, wystarczająco szybki, aby utrzymać się w grupie i niezwykle uniwersalny podczas wypadów w teren.
Dlaczego je pokochasz?
- Bardzo wszechstronna i elegancka maszyna, idealna jako pierwszy wyczynowy rower szosowy
- Dzięki prześwitowi na większe opony pojedziesz wygodnie po wszystkim od równej szosy po większość szutrowych dróg
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów i zintegrowany kokpit zapewniają doskonały, estetyczny wygląd
- Mocowania na bagażnik, błotniki oraz na rurze górnej ułatwiają przewożenie całego potrzebnego ekwipunku
- Mocne hamulce tarczowe zapewniają błyskawiczne hamowanie w każdych warunkach
Lekka konstrukcja
Nowy widelec z włókna węglowego i odświeżona konstrukcja ramy ograniczają masę o prawie ćwierć kilograma w porównaniu z poprzednią generacją Domane AL Disc.

Na każdą drogę
Dzięki prześwitowi na większe opony pojedziesz wygodnie po wszystkim od równej szosy po większość szutrowych dróg.

Komfort na długich trasach
Bardziej wyprostowana pozycja jazdy zapewnia komfort, pewność i sprawność podczas długich dni na siodełku.

Zapakuj się i schowaj wszystko
Mocowania na torbę na rurę górną, bagażnik, błotniki i bidony pozwalają przewieźć wszystko potrzebne na całodniowe przygody, szybkie dojazdy do pracy i we wszelkich innych sytuacjach.

Nowoczesna ergonomia, integracja najwyższej klasy
Nowoczesna kierownica z 4 cm rozszerzeniem między chwytem dolnym a chwytem na klamkomanetkach pozwala przyjąć wygodniejszą pozycję, a nowe ukryte prowadzenie linek i przewodów zapewnia integrację na najwyższym poziomie znanym raczej z droższych modeli.

Osiągi z najwyższej półki
Domane AL Disc czerpie z doświadczeń Treka w wyścigach szosowych, co znaczy, że z tej szosówki nie wyrośniesz, gdy trasy staną się dłuższe i szybsze.

| Rama | Alpha Aluminium Serii 100, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm |
|---|---|
| Widelec | Domane AL carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
| Piasta przednia | Formula RX-512 ze stopu aluminium, pod tarcze na 6 śrub, oś przelotowa 100 x 12 mm |
|---|---|
| Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Piasta tylna | Formula RX-142, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
| Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Obręcz | Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta |
| Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
| Opona | Bontrager R1 Hard-Case Lite, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 32 mm |
| Maks. rozmiar opon | 38 mm bez błotników, 35 mm z błotnikami |
| Manetka | Shimano Tiagra R4720, 10-biegowa |
|---|---|
| Przerzutka przednia | Shimano Tiagra 4700, obejma 31,8 mm |
| Przerzutka tylna | Shimano Tiagra 4700, długi wózek, maks. zębatka 34T |
| *Korba | Rozmiar: 44 Shimano Tiagra 4700, 50/34, 165 mm długości |
| Rozmiar: 49, 52 Shimano Tiagra 4700, 50/34, 170 mm długości |
|
| Rozmiar: 54, 56 Shimano Tiagra 4700, 50/34, 172,5 mm długości |
|
| Rozmiar: 58, 61 Shimano Tiagra 4700, 50/34, 175 mm długości |
|
| Wkład suportu | Shimano RS501 BSA |
| Kaseta | Shimano 10-rzędowa, 11-32T |
| Łańcuch | Shimano Tiagra HG54, 10-rzędowy |
| Maks. wielkość zębatki | 1x: 50T, 2x: 50/34 |
| Siodełko | Verse Short, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
|---|---|
| *Sztyca | Rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 250 mm długości |
| Rozmiar: 52, 54, 56, 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium 6061, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, 330 mm długości |
|
| *Kierownica | Rozmiar: 44 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 36 cm, szerokość w chwycie dolnym 40 cm |
| Rozmiar: 44, 49 Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 81 mm, głębokość 118 mm, szerokość 38 cm |
|
| Rozmiar: 49 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 38 cm, szerokość w chwycie dolnym 42 cm |
|
| Rozmiar: 52 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 40 cm, szerokość w chwycie dolnym 44 cm |
|
| Rozmiar: 52 Bontrager Comp VR-S, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 81 mm, głębokość 118 mm, szerokość 40 cm |
|
| Rozmiar: 54, 56 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 42 cm, szerokość w chwycie dolnym 46 cm |
|
| Rozmiar: 54, 56 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 42 cm |
|
| Rozmiar: 58, 61 Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 80 mm, głębokość 121 mm, szerokość przy klamkomanetkach 44 cm, szerokość w chwycie dolnym 48 cm |
|
| Rozmiar: 58, 61 Bontrager Comp VR-C, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm, szerokość 44 cm |
|
| Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
| *Wspornik kierownicy | Rozmiar: 44 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
| Rozmiar: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
|
| Rozmiar: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
|
| Rozmiar: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
|
| Rozmiar: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 110 mm długości |
|
| Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano Tiagra |
| Tarcza hamulcowa | Shimano RT66, na 6 śrub, 160 mm |
| Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 160 mm z przodu i z tyłu |
| Waga | 56 – 10,35 kg |
|---|---|
| Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia. Wskazane ceny są sugerowanymi cenami detalicznymi producenta. Prezentowane akcesoria sprzedawane są oddzielnie.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.